Ads-Bogen (e-bog)

(1 customer review)

kr.99,00

Category:

Ads-Bogen – Grundbog i Google Ads som E-bog indeholder 448 siders ekspertviden om Google Ads. Du får alt det bedste i denne bog, der både fungerer som undervisningsmateriale, opslagsværk eller som almindelig videnskilde i forbindelse med din annoncering. Gundbogen i Google Ads (Ads-Bogen) er perfekt, uanset om du arbejder professionelt med Google Ads, eller blog har interesse for dette. Køb den som e-bog her.

Description

Ads-bogen er henvendt til begyndere og medium brugere af Google Ads. Bogen kommer omkring alle de tilgængelige annonceformater og udgør en guide for, hvordan du opretter disse – step for step. Derudover er der flere specifikke anbefalinger, som kommer direkte fra min egen hverdag med Google Ads. Rigtig mange står selv for deres annoncering med Google Ads (AdWords) og selvom det kan være helt fint, er det desværre sådan at langt de fleste ikke er klar over hvor vanvittigt mange muligheder, der er med Google Ads – både når det kommer til annonceformer, strategier for budgivning, udformning af budskaber i annoncetekster, analyse af data og håndtering herefter, anvendelse af søgeord, emneopdeling af annoncegrupper og meget meget mere.

Kan du svare nej til blot én af nedenstående, bør du ikke selv håndtere dine Google Ads annoncer.

– Jeg er helt med på, hvad søgeordstyper er

– Jeg ved præcis, hvad jeg maks. vil betale for et salg

– Jeg ved godt, at der findes andre annoncetyper, end tekstannoncer i Google

– Jeg ved godt, at man kan målrette annoncer geografisk, efter enheder eller efter demografi

– Jeg forstår udemærket problemet i at sætte flere forskellige søgeord i samme annoncegruppe

– DSA-kampagner er noget jeg anvender ofte til kortlægning af yderligere strategier

– Jeg ved godt, at jeg sagtens kan annoncere for lokale ydelser, selvom brugerne ikke bfinder sig i nærheden af min forretning

– Jeg bruger altid prognoser fra værktøjer som søgeordsplanlægning

– ROAS er noget jeg ofte beskæftiger mig med, da jeg har en webshop

Ads-Bogen – Grundbog i Google Ads som E-bog indeholder 448 siders ekspertviden om Google Ads. Du får alt det bedste i denne bog, der både fungerer som undervisningsmateriale, opslagsværk eller som almindelig videnskilde i forbindelse med din annoncering. Gundbogen i Google Ads (Ads-Bogen) er perfekt, uanset om du arbejder professionelt med Google Ads, eller blog har interesse for dette. Køb den som e-bog her.

1 review for Ads-Bogen (e-bog)

  1. Kim Hansen

    Ads-Bogen, skrevet af Luciano Bellacci, er præcis hvad den giver sig ud for: Alt hvad du behøver for at annoncere. Denne dybdegående guide til Google Ads klæder dig på til at bruge Googles annonceringsdel, trods den efterhånden ret omfattende brugerflade. Luciano kender sit stof, og han dækker alle aspekter af Google Ads og SEO fantastisk.

Add a review

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *