Tilbud

Ads-Bogen Bundle (e-bog + trykt bog)

(1 kundeanmeldelse)

kr.199,00

Kategori:

Kunne du tænke dig at have mulighed for både at læse Ads-Bogen digitalt og have den fysiske udgave, så har du mulighed for at købe Ads-Bogen som bundle, hvor du får både den trykte version samt e-bogen. Ikke nok med det – hvis du køber denne bundle sparer du hele 49 kr.

kr.99,00

Ikke på lager

kr.149,00

Ikke på lager

Beskrivelse

Ads-bogen er henvendt til begyndere og medium brugere af Google Ads. Bogen kommer omkring alle de tilgængelige annonceformater og udgør en guide for, hvordan du opretter disse – step for step. Derudover er der flere specifikke anbefalinger, som kommer direkte fra min egen hverdag med Google Ads. Rigtig mange står selv for deres annoncering med Google Ads (AdWords) og selvom det kan være helt fint, er det desværre sådan at langt de fleste ikke er klar over hvor vanvittigt mange muligheder, der er med Google Ads – både når det kommer til annonceformer, strategier for budgivning, udformning af budskaber i annoncetekster, analyse af data og håndtering herefter, anvendelse af søgeord, emneopdeling af annoncegrupper og meget meget mere.

Kan du svare nej til blot én af nedenstående, bør du ikke selv håndtere dine Google Ads annoncer.

– Jeg er helt med på, hvad søgeordstyper er

– Jeg ved præcis, hvad jeg maks. vil betale for et salg

– Jeg ved godt, at der findes andre annoncetyper, end tekstannoncer i Google

– Jeg ved godt, at man kan målrette annoncer geografisk, efter enheder eller efter demografi

– Jeg forstår udemærket problemet i at sætte flere forskellige søgeord i samme annoncegruppe

– DSA-kampagner er noget jeg anvender ofte til kortlægning af yderligere strategier

– Jeg ved godt, at jeg sagtens kan annoncere for lokale ydelser, selvom brugerne ikke bfinder sig i nærheden af min forretning

– Jeg bruger altid prognoser fra værktøjer som søgeordsplanlægning

– ROAS er noget jeg ofte beskæftiger mig med, da jeg har en webshop

Kunne du tænke dig muligheden for både at læse Ads-Bogen digitalt og have den fysiske udgave, så har du mulighed for at købe Ads-Bogen som bundle, hvor du får både den trykte version samt e-bogen. Ikke nok med det – hvis du køber denne bundle sparer du hele 49 kr.

1 anmeldelse af Ads-Bogen Bundle (e-bog + trykt bog)

  1. Kim Hansen

    Ads-Bogen, skrevet af Luciano Bellacci, er præcis hvad den giver sig ud for: Alt hvad du behøver for at annoncere. Denne dybdegående guide til Google Ads klæder dig på til at bruge Googles annonceringsdel, trods den efterhånden ret omfattende brugerflade. Luciano kender sit stof, og han dækker alle aspekter af Google Ads og SEO fantastisk.

Tilføj en anmeldelse af varen

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *