Vil du lære noget om, hvordan du konverterer kunder og sørger for, de er glade hele vejen gennem forløbet? Så kan jeg anbefale at tage denne eksamen, hvor du kommer omkring vigtige punkter i forbindelse med at tiltrække, konvertere, lukke og fastholde kunder.

Denne inbound Certificering består af 12 lektioner, som du kan se i dit helt eget tempo. Du har rigtige gode forberedelses muligheder til denne eksamen, da der for det første er 12 dybdegående lektioner til bestemte emner, men også fordi du ud over at kunne se videoerne, kan quizze dig selv i de enkelte emner samt vælge at læse op til eksamen, hvis du foretrækker det.

Når du har gennemgået de 12 lektioner er du klar til at tage din Inbound Certificering eksamen. For at bestå eksamen og dermed blive certificeret, skal du modtage en score på 75% eller mere, i testen. Du har 75 minutter til at besvare 60 spørgsmål. Spørgsmålene er for det meste multiple choice og sand/falsk variationer. Du har tre chancer for at bestå testen. Hvis du ikke består, kan du dog sagtens prøve igen, du skal blot vente 48 timer. Dumper du testen 3 gange i træk, skal du dog vente 30 dage, før du kan prøve igen.

De 12 lektioner er delt op i 5 emner og lyder således:

  • Inbound Fundamentals
    • Det essentielle i en effektiv inbound strategi
  • Tiltræk
    • Optimering af website til søgemaskinerne
    • At skabe indhold med et formål
    • Det fundamentale i at blogge
    • Forstærk og uddyb dit indhold via sociale medier
  • Konverter
    • Tiltræk besøg med klare call to actions
    • Opbygning af en landingsside
    • Opsæt takkeside
  • Luk salget
    • At sende den rigtige email til den rigtige person
    • Effekten af S-marketing
    • Tag hele salgsprocessen internt
  • Glæde
    • Checklisten til glade kunder

Det var alle de punkter, du kommer omkring, hvis du vælger at læse op til denne eksamen. Gør du det, og består du, kan du se frem til at modtage et fint diplom og et personligt badge, du kan bruge.

Skærmbillede 2016-04-21 10.29.01

HubSpot Academy
5 (100%) 6 votes