Det meste af år 2017 er gået med at skrive en bog. Bogen handler om Google AdWords, og bringer læserne omkring alle aspekter inden for verdens største annonceringsplatform. Jeg tager udgangspunkt i det nye interface, som Google rullede fuldt ud ultimo august i år. Det har bragt store forandringer til annoncører verden over, og måden man anvender Google AdWords på. Den daglige og vanlige optimeringsprocess er for mange blevet mere omstændelig og man ser generelt en stigning i efterspørgslen på hjælp til AdWords. Derfor kan AdWordsbogen være med til at få dig igang igen, efter lanceringen af den nye brugerflade.

Bogen kommer desuden også omkring alle annonceringsformer, herunder Search, Shopping, Display, Remarketing, YouTube video-annoncering og meget meget mere. Du får alle mine erfaringer og tips i én samlet bog. Derudover får du en gæsteafsnit af SEO-ekspert Henrik Bondtofte, der fortæller om samspillet med AdWords og SEO.

Køb bogen til kun 399 kr. her!

adwordsbogen Forside

AdWordsBogen
Bedøm denne artikel